
Czołowa usługa firmy Google to narzędzie, nad którym warto pochylić się chociaż na chwilę.
Google Ads, dawniej Google Adwords, ty system reklamowy, który pozwala na pokazywanie reklam potencjalnie zainteresowanym naszą usługą użytkownikom w postaci linków sponsorowanych. Wpisując dowolną branżę w wyszukiwarkę, istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że u samej góry wyników wyskoczy nam reklama jakiejś firmy, która określiła Ciebie jako swojego odbiorcę.
Google Ads ma kilka głównych zalet, które sprawiają, że nie warto przejść obok niego obojętnie.
Uno. Płacimy tylko za kliknięcia użytkowników – opłatę ponosimy zatem tylko za osoby, które weszły w interakcję z naszą reklamą.
Dos. Jest to system wyjątkowo łatwo mierzalny. Bardzo dokładne statystki są nam w stanie bardzo intuicyjnie poprawić kampanię.
Tres. Google sam uczy się naszej strony i naszych użytkowników. Narzędzia sztucznej inteligencji z czasem nabiorą coraz większej wprawy w znajdywaniu nam potencjalnych klientów.
Kwestia budżetu na kampanię Google jest zależna od Ciebie. Jednak w branży jest powszechną prawdą, że dobre rezultaty kampanii osiąga się dopiero po przekroczeniu barieru 500 złotych na kampanię – sztuczna inteligencja potrzebuje bowiem czasu, bo zrozumieć naszych odbiorców.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji – napisz do nas przez formularz kontaktowy. Opowiedz nam o swojej firmie, a my zajmiemy się resztą.
Ustawienie reklamy na Facebooku to nie problem.
Inaczej jest z osiąganiem zamierzonych efektów.
Reklamowanie się na Facebooku jest intuicyjne, to prawda. Przystępny interfejs menedżera reklam czy łatwość w płatnościach są dla wielu niedoświadczonych osób prostym sposobem, by zacząć wyświetlać odbiorcom reklamy.
By jednak Twoja promocja była efektywna, potrzebny jest odgórny plan i strategiczne wdrożenie działań na tej platformie. Konieczne jest regularne wrzucanie postów na FanPage, by budować zasięg organiczny, a także dodawać relacje, by użytkownicy o Tobie nie zapomnieli.
A z nami na pewno się to nie stanie. Przekonaj się sam.
Nie każdy ma profil na LinkedIn.
Niewiele osób wie, co daje LinkedIn Premium.
Jeszcze mniej osób wie, jak korzystać z narzędzia Sales Navigator.
Prawie nikt nie ma pojęcia, czym jest LinkedIn Helper.
Nie wiesz, co właśnie przeczytałeś? Ważne, że będąc tutaj, popełniłeś pierwszy krok, by odkryć potężny potencjał LinkedIn.
Nieważne kto. Ważne jak.
LinkedIn jest dla każdego. Począwszy od osób szukających pracy, przez Artystów i product managerów, po najpotężniejszych prezesów amerykańskich korporacji. Zbudowanie wyrazistego i oryginalnego profilu to złoty klucz do zdobycia nowych kontaktów – biznes robimy z ludźmi. Spróbujmy ich zatem poznać.
Pomożemy Ci zbudować profil, dotrzeć do ludzi z Twojej branży, a także zaprezentować Twoją ofertę Twoim przyszłym klientom.
Brzmi to abstrakcyjnie? Być może. Pytanie jednak brzmi, czy faktycznie możesz pozwolić sobie na luksus nieskorzystania z możliwości LinkedIna.
Czy można powiedzieć, że kreatywność jest nieskończona? Dla wielu zapewne tak, dla nas z pewnością.
Rozwój brandu, docieranie do nowych osób czy zaistnienie w sieci to wyzwanie, które wymaga pokładów kreatywności i nonkonformistycznego myślenia. To nie tylko piękna strona internetowa czy świetnie funkcjonujące media społecznościowe.
Budowanie marki, to coś więcej. To budowanie wartości.
Dla naszych najbardziej wymagających klientów jesteśmy w stanie zaplanować i wdrożyć niestandardowe i niecodziennie działania, które zwieńczone zostaną wynikami ponad oczekiwania.
Masz pomysł na kampanię, ale wydaje się ona trudna w realizacji? Bez wahania staniemy razem z Tobą naprzeciw temu wyzwaniu. Opisz nam swój problem, kontaktując się tutaj, a my powrócimy z rozwiązaniem.
Dane firmy
- Nazwa firmy: AMPLIFY DIGITAL SP. Z O.O.
- Adres firmy: ul. Św. Filipa 23/3 31-150 Kraków
- NIP: 6762602781
- REGON: 38990142800000